
Dziesiąta, jubileuszowa edycja największego rejsu na Bałtyku. Niesamowita mieszanka ludzi z całej Polski, co sezon buduje fantastyczną żeglarską i braterską atmosferę. Za każdym razem stawiamy nacisk na dużo pływania, ale w tym przypadku na równi kładziemy integrację i poznawanie braci żeglarskiej z całej Polski. To właśnie przyświecało nam 10 lat temu podczas pierwszej edycji! Poczuj prawdziwie morski klimat razem z nami!
Termin: 8 – 12 listopada 2023
Zaczynamy o 12:00 rano w środę i kończymy o 15:00 w niedzielę. Start i koniec rejsu w Gdańsku.
Gra terenowa zorganizowana podczas rejsu?! Klimatyczna fabuła, akcja na morzu i na lądzie. Ekscytujące zadania, łamigłówki, poszukiwania i walka o zwycięstwo! Nasza gra jest pełna tych wyzwań.
W każdym porcie, który odwiedzimy czekają Was wyzwania, rywalizacja między załogami. Na morzu też nie będziemy próżnować! Oczywiście wszystko w formule “niech wygra najlepsza załoga“.
Jubileuszowa niespodzianka
10 edycji, 10 lat – każdy rok lepszy od poprzedniego. To wspaniała okazja aby zorganizować coś naprawdę wyjątkowego. Już teraz możemy Wam zdradzić, że planujemy 30 jachtów w tym jeden żaglowiec z sauną na pokładzie! Ale to nie wszystko!
Dwie floty – dwie formuły – jeden rejs!
Po około 15 jachtów, około 120 uczestników, różne cele, różne wyzwania – większa integracja, a jednocześnie spełnienie Waszych oczekiwań! Rejs rozpoczynamy razem w Gdańsku i spotykamy się obiema flotami na zakończenie w Sopocie, a następ nie wspólnie płyniemy do Gdańska.
Flota Północna
Dzielne jachty, dzielne załogi – zdecydowanie jest to wybór dla żądnych wrażeń na listopadowym Bałtyku. Planujemy odwiedzić jeden z zagranicznych portów (Kłajpeda, Utklippan, Karlskrona, Bornholm ect.), plan “B” to pozostanie w morzu przez cały czas – odwiedzając różne ciekawe punkty naszego Bałtyku, a plan “C” to Ustka lub inny polski port. Ta opcja wskazana jest tylko dla tych, którzy Bałtyk już znają! W tej opcji Wielka Gra Morska będzie dostępna tylko w uproszczonej formie.
Flota Południowa
To propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie listopadowy, portowy klimat BDO oraz dla tych wszystkich, którzy na zimny Bałtyk płyną po raz pierwszy! W planie mamy kilka ciekawych – na pewno nieznanych Wam atrakcji wokoło Zatoki Gdańskiej – a najdalej planujemy zapuścić się do Władysławowa. Czeka nas idealny bilans między żeglowaniem, zabawą i oczywiście naszą Wielką Grą Morską.
Jachty
Proponujemy Wam kilka wariantów cenowych, zaczynając od opcji EXTREME na jachcie s/y Farurej, przez nasze jednostki FLAGOWE – s/y Patagonia i s/y Baltic Beauty, dalej wariant STANDARD – jachty, które już doskonale znacie – godne zaufania. Dla ceniących wygodę mamy nowe jednostki w opcji COMFORT, a na koniec jest również opcja budżetowa – jednostki w opcji ECONOMY. Każdy znajdzie coś dla siebie!

W tej opcji proponujemy jachty już pełnoletnie (20-25 lat) ale bardzo dobrze utrzymane, o długości między 35 a 47 sttóp, 6/10-osobowe jachty ze wszystkim niezbędnymi sprzętami do przyjemnej żeglugi i udanego wypoczynku! Wszystkie te jednostki już dobrze znacie: s/y Elektra, s/y Faworyt, s/y Migotka, s/y Sea See, s/y First Wind, s/y Athaman.
Cena: 1099 PLN
Zapisz się

Duże, wygodne i szybkie jednostki o długości między 39 a 51 stóp. A przed wszystkim szybkie, czyściutkie z bogatym wyposażeniem. Jachty są zdecydowanie nowsze. Przestronna przestrzeń wspólna i duży kokpit pozwalają wygodnie cieszyć się żeglugą! Tutaj też oferujemy Wam następujące jednostki: s/y Yachting, s/y Lippi, s/y Flogger, s/y Juna, s/y Madera, s/y Maui, s/y Rumcajs, s/y Momo One, s/y Brązowa Atena, s/y Tetras. W tej opcji nie kwaterujemy nikogo w mesie! Sternik również śpi w kabinie.
Cena: 1349 PLN
Zapisz się

Znacie s/y Farurej? To niezły kawał żeglarskiej historii, która aż kipieć Wam będzie pod stopami w czasie żeglugi! Jest to polski jacht typu Opal wybudowany w 1980 roku przez Stocznię Jachtową im. J. Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku. Prawie 14 metrów długości po pięknym drewnianym pokładzie daje dużo frajdy z żeglugi! Jednocześnie Armator dokłada dużych starań, aby jacht był utrzymany na najwyższym poziomie.
Cena: 1199 PLN
Zapisz się

Dwie największe jednostki podczas tegorocznej edycji – s/y Baltic Beauty (29 metrów) i s/y Patagonia (18 metrów). Baltic Beauty to żaglowiec, godziny na nim liczą się do stażu na patent Kapitana Jachtowego. Na pokładzie jest również sauna!. Natomiast Patagonia to kecz, którym co roku podbijamy Arktykę. Cena: 1899/1699 PLN
Zapisz się

To najlepszy stosunek ceny do tego co otrzymujemy! Wybierz tą opcję i zaoszczędź na przyjemności podczas rejsu. Oferujemy 3 jachty, wszystkie posiadają ogrzewanie, jednak są trochę mniejsze, lub posiadają niestandardowy układ koi: s/y Bystrze, s/y Endaxi, s/y Reset, s/y Solka, s/y Chiron 2. Cena: 949 PLN
Zapisz się
Cena rejsu zawiera:
- Zakwaterowanie na jachcie
- Opieka zawodowego skippera
- Organizacja wspólnych zakupów
- Ubezpieczenie załogi w okresie zaokrętowania i przebywania na jachcie
- Sprzątanie jachtu po rejsie – poza jachtami flagowymi i opcją extreme.
Dodatkowo:
- Czapka SailCamp
- Udział w Wielkiej Grze Morskiej
- Aplikacja rejsowa
Za ten rejs zapłacisz przy użyciu szybkich płatności PayU.
Wszystkie organizowane przez nas rejsy mają charakter stażowy lub stażowo – szkoleniowy. Nie są to rejsy turystyczne. Załogant czynnie uczestniczy w czynnościach związanych z prowadzeniem jachtu.
Kasa Jachtowa
Jest to składka uczestników przeznaczona na: zakup prowiantu, opłaty portowe, paliwo do silnika. Zwyczajowo rozliczaniem kasy jachtowej zajmuje się wyznaczony z załogi skarbnik. Orientacyjna składka do kasy jachtowej to około 320 zł/osoba.
Na wielkość wydatków decydujący wpływ ma wybór portów w jakich będziecie się zatrzymywali. Czy będą to mariny, porty miejskie, czy zdecydowanie najłagodniejsze dla jachtowych finansów spędzenie nocy na morzu. Należy brać również pod uwagę konieczność wpłacenia kaucji ~200 zł/~400 zł (w zależności od wybranej opcji jachtu), kaucja jest zwrotna po bezszkodowym zakończeniu rejsu.
Skipper nie uczestniczy w tych kosztach. Jeśli załoga zaplanuje posiłek na lądzie, dobry obyczaj nakazuje, by rachunek skippera uregulowany został z kasy jachtowej.