
Od dziewięciu lat, razem z Wami, współtworzymy największy rejs w roku! Niesamowita mieszanka ludzi z całej Polski, co sezon buduje fantastyczną żeglarską i braterską atmosferę. Za każdym razem stawiamy nacisk na dużo pływania, ale w tym przypadku na równi kładziemy integrację i poznawanie braci żeglarskiej z całej Polski. To właśnie przyświecało nam 9 lat temu podczas pierwszej edycji! Poczuj prawdziwie morski klimat razem z nami!
Termin: 9 – 13 listopada 2022
Zaczynamy o 12:00 rano we środę i kończymy o 15:00 w niedzielę.
Start i koniec rejsu w Gdańsku.
Czwarta edycja Wielkiej Gry Morskiej
Gra terenowa zorganizowana podczas rejsu?! Klimatyczna fabuła, akcja na morzu i na lądzie. Ekscytujące zadania, łamigłówki, poszukiwania i walka o zwycięstwo! Nasza gra jest pełna tych wyzwań.
W każdym porcie, który odwiedzimy czekają Was wyzwania, rywalizacja między załogami. Na morzu też nie będziemy próżnować! Oczywiście wszystko w formule “niech wygra najlepsza załoga“.
Dwie floty – dwie formuły – jeden rejs!
NOWOŚĆ! W tym roku dzielimy się na dwie floty – Północną i Południową. Po około 10 jachtów, około 80 uczestników, różne cele, różne wyzwania – większa integracja, a jednocześnie spełnienie Waszych oczekiwań! Rejs rozpoczynamy razem w Gdańsku i spotykamy się obiema flotami na zakończenie w Sopocie, a następ nie wspólnie płyniemy do Gdańska.
Flota Północna
Dzielne jachty, dzielne załogi – zdecydowanie jest to wybór dla żądnych wrażeń na listopadowym Bałtyku. Planujemy odwiedzić jeden z zagranicznych portów (Kłajpeda, Utklippan, Karlskrona, Bornholm ect.), plan “B” to pozostanie w morzu przez cały czas – odwiedzając różne ciekawe punkty naszego Bałtyku, a plan “C” to Ustka lub inny polski port. Oczywiście wszystko dyktuje pogoda, ale priorytetem będzie dla nas port zagraniczny. Ta opcja wskazana jest tylko dla tych, którzy Bałtyk już znają! W tej opcji Wielka Gra Morska będzie dostępna w uproszczonej formie.
Flota Południowa
To propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie listopadowy, portowy klimat BDO oraz dla tych wszystkich, którzy na zimny Bałtyk płyną po raz pierwszy! W planie mamy kilka ciekawych – na pewno nieznanych Wam atrakcji wokoło Zatoki Gdańskiej – a najdalej planujemy zapuścić się do Władysławowa, ewentualnie Łeby – jeżeli udrożnią podejście do tego portu. Czeka nas idealny bilans między żeglowaniem, zabawą i oczywiście naszą Wielką Grą Morską.
Jachty
Proponujemy Wam kilka wariantów cenowych, zaczynając od opcji EXTREME na jachcie s/y Farurej, przez naszą jednostkę FLAGOWĄ – s/y Patagonia, dalej wariant STANDARD – jachty, które już doskonale znacie – godne zaufania. Dla ceniących wygodę mamy nowe jednostki w opcji COMFORT, a na koniec jest również opcja budżetowa – jednostki w opcji ECONOMY. Każdy znajdzie coś dla siebie!

W tej opcji proponujemy jachty już pełnoletnie (20-25 lat) ale bardzo dobrze utrzymane, o długości między 36 a 42 stopy, 8/9-osobowe jachty ze wszystkim niezbędnymi sprzętami do przyjemnej żeglugi i udanego wypoczynku! Wszystkie te jednostki już dobrze znacie od JMaster: s/y Bystrze, s/y Elektra, s/y Faworyt i wiele więcej! Cena: 959 PLN
Zapisz się

Duże, wygodne i szybkie jednostki o długości między 36 a 51 stóp. A przed wszystkim szybkie, czyściutkie z bogatym wyposażeniem. Jachty są zdecydowanie nowsze. Przestronna przestrzeń wspólna i duży kokpit pozwalają wygodnie cieszyć się żeglugą! Tutaj też oferujemy Wam jednostki, które regularnie z nami pływają od Premium Yachting. W tej opcji nie kwaterujemy nikogo w mesie! Sternik również śpi w kabinie. Cena: 1175 PLN
Zapisz się

Znacie s/y Farurej? To niezły kawał żeglarskiej historii, która aż kipieć Wam będzie pod stopami w czasie żeglugi! Jest to polski jacht typu Opal wybudowany w 1980 roku przez Stocznię Jachtową im. J. Conrada Korzeniowskiego w Gdańsku. Prawie 14 metrów długości po pięknym drewnianym pokładzie daje dużo frajdy z żeglugi! Jednocześnie Armator dokłada dużych starań, aby jacht był utrzymany na najwyższym poziomie. Cena: 995 PLN
Zapisz się

Naszą największą jednostką podczas tegorocznej edycji będzie s/y PATAGONIA – 18 metrowy kecz, którym wybieramy się m.in. na Islandię, Wyspy Owcze i Grenlandię. Cena: 1599 PLN
Zapisz się

To najlepszy stosunek ceny do tego co otrzymujemy! Wybierz tą opcję i zaoszczędź na przyjemności podczas rejsu. Oferujemy 3 jachty, wszystkie posiadają ogrzewanie, jednak są trochę mniejsze, lub posiadają niestandardowy układ koi. Cena: 839 PLN
Zapisz się
Cena rejsu zawiera:
- Zakwaterowanie na jachcie
- Opieka zawodowego skippera
- Organizacja wspólnych zakupów
- Ubezpieczenie załogi w okresie zaokrętowania i przebywania na jachcie
- Sprzątanie jachtu po rejsie – opcja COMFORT
Dodatkowo:
- Czapka SailCamp
- Udział w Wielkiej Grze Morskiej
- Aplikacja rejsowa
Za ten rejs zapłacisz przy użyciu szybkich płatności PayU.
Wszystkie organizowane przez nas rejsy mają charakter stażowy lub stażowo – szkoleniowy. Nie są to rejsy turystyczne. Załogant czynnie uczestniczy w czynnościach związanych z prowadzeniem jachtu.
Kasa Jachtowa
Jest to składka uczestników przeznaczona na: zakup prowiantu, opłaty portowe, paliwo do silnika. Zwyczajowo rozliczaniem kasy jachtowej zajmuje się wyznaczony z załogi skarbnik. Orientacyjna składka do kasy jachtowej to ok. 300 zł/osoba..
Na wielkość wydatków decydujący wpływ ma wybór portów w jakich będziecie się zatrzymywali. Czy będą to mariny, porty miejskie, czy zdecydowanie najłagodniejsze dla jachtowych finansów spędzenie nocy na morzu. Należy brać również pod uwagę konieczność wpłacenia kaucji ~200 zł/~400 zł (w zależności od wybranej opcji jachtu), kaucja jest zwrotna po bezszkodowym zakończeniu rejsu.
Skipper nie uczestniczy w tych kosztach. Jeśli załoga zaplanuje posiłek na lądzie, dobry obyczaj nakazuje, by rachunek skippera uregulowany został z kasy jachtowej.